Quantcast
Browse latest Browse all 3

Winst voor tafeltennissers Rotak 1 tegen Oldambt

0

RODEN/LEEK – Het eerste team van tafeltennisvereniging Rotak heeft de uitwedstrijd tegen Oldambt 3 met 4-6 gewonnen.

Rotak begon slecht. Binnen no time stond er een 3-0 achterstand op het scorebord. De ommekeer kwam met het dubbelspel. Nadat in de tweede game een achterstand van maar liefst 8-0 werd omgebogen tot een 10-12 winst ging het dubbel in vier games verrassend naar Rotak. Jan Dijkstra won vervolgens van A. van Dijk en F. Jansen. Lex Bruijn wist te winnen van A. van Dijk en A. Schippers, en John Boonstra won tevens van laatstgenoemde. John was tegen F. Jansen nog dicht bij de winst, maar na een 0-2 voorsprong trok John in de 5e game met 13-11 helaas alsnog aan het kortste eind.

Rotak staat nu stevig op de tweede plek in de competitie. Met nog twee wedstrijden te gaan is handhaving in de eerste klasse bijna een feit.

Viewing all articles
Browse latest Browse all 3